Evaluarea obiectelor de inventar de catre un evaluator autorizat
I: Societatea noastra detine un anumit numar de obiecte de inventar amortizate integral care trebuie vandute pe piata libera.
Dorim sa evaluam aceste obiecte de inventar cu ajutorul unei firme de evaluare sau al unui expert evaluator independent in vederea stabilirii valorii de vanzare.
Obiectele de inventar sunt impartite in 5 categorii principale (mobilier, birotica, etc.) si 12 subcategorii.
Care sunt tarifele percepute de firma de evaluare in cazul evaluarii unor obiecte de inventar si care sunt pasii procesului de evaluare ?
Obiectele sunt localizate in Bucuresti, Brasov, Galati si Timisoara. Firma de evaluare poate viziona fiecare punct de lucru ? Cum va ifluenta aceasta pretul final al evaluarii ?
R: Pentru stabilirea valorii de piata in vederea vanzarii este necesara alcatuirea unui raport de evaluare bunuri mobile semnat si stampilat de catre un expert evaluator ANEVAR calificat in evaluarea bunurilor mobile.
Tarifarea evaluarii obiectelor de inventar tine cont de numarul de categorii si subcategorii, de numarul de obiecte dar si de starea tehnica a fiecarui obiect evaluat.
Firmele de evaluare cu statut de membru corporativ ANEVAR respecta standarde superioare de calitate, astfel ca este obligatorie inspectarea intregului lot de obiecte de inventar.
Societatea Haintz Consulting, prin angajatii sai si reteau de colaboratori asigura acoperire pentru serviciile de evaluare la nivel national.
Tariful evaluarii nu va fi influentat de faptul ca bunurile evaluate sunt localizate in patru orase diferite.