Diverse 2

Grand Hotel Orient Braila – Hotelul de pe faleza Dunarii

5/5 - (2 votes)
Cand treci prin Braila si cauti un hotel merita sa te opresti la Grand Hotel Orient.
Hotelul este nou, terminat in 2011, este de patru stele, este dotat, curat iar la restaurant se mananca bine.
Arhitectura se incadreaza in stilul zonei centrale a Brailei insa eu as fi preferat sa fie si mai clasica.

Sa incep cu parti care nu im plac.
Nu are piscina.
GPS-ul nu a stiut exact sa ma duca pe strada Rubinelor nr.1 in Braila.
I-am dat hotel Grand Orient Braila dar ma ducea la Hotel Traian Braila, norocul meu a fost ca toata lumea stie zona si hotelul.

Acum sa spun si ce apreciez la hoteluri si la in mod special acesta:
– Sa aiba camere libere. In prima noapte nu aveau camere libere, gradul de ocupara la Grand Hotel Orient era de 100% (cam mult pentru un hotel romanesc din perioada asta) dar nu am ramas fara cazare.
(Pentru o noapte am fost cazat la celalalt hotel din cadrul lantului Orient Company, mai precis la Orient Expres. Hotelul Orient Expres este un pic mai mic, are doar trei stele si este pozitionat in zona mediana a Brailei, pe bulevardul Dorobantilor. Am primit si un bonus din partea firmei pentru ca eram client vechi. Pranzul a fost din partea casei. )
– Sa fie curat. Totul este extrem de curat, lenjeriile miros frumos, baia este foarte curata si calda, nu ingheti cand faci dus.
– Restaurantul sa fie bun. Imi place manncarea lor, totul este curat plus ca sefii se invarteau prin restaurant si supravegheau activitatea. Un punct in plus pentru ei.
– Privelistea. Merg la anumite hoteluri doar pentru priveliste. Merg in aceeasi camera ani la rand, rezerv cu cateva saptamani camera respectiva.
In cazul hotelului Grand Orient recomand sa luati camere cu vedere la Dunare.
Veti avea parte de un rasarit superb, de Dunare, de Insula Marea Brailei dar si de muntii Dobrogei. Recomdand sa ii admirati seara, atunci cand sunt luminati in rosu de razele soarelui.
– Parcarea. Baietii astia au parcare mare, de fapt au doua in curtea hotelului, ambele pazite.
– Pozitionarea in oras. Hotelul este situat in zona ultracentrala a Brailei, in zona centrului vechi, in apropierea Bisericii Grecesti si a vadului Traian.

Preturile sunt foarte bune pentru serviciile oferite.

5 Comments

• Din hotel in hotel

Am fost cazat la Grand Hotel Orient din Braila si m-am simtit bine.
    Pretul a fost pe masura serviciilor dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
    Un amic din Braila m-a asteptat si m-a ghidat pana la hotel, am parcat la ei in incinta, totul a fost in regula.
    Am mancat la ei la restaurant, mancarea a fost buna, a fost curat dar nu am gasit apa mea minerala preferata. 🙁 Sper ca data viitoare cand vin in delegatie la Braila sa imi aduca Perierul meu drag.
    In ianurie vom avea un eveniment la ei in restaurant si in sala de conferinte, sper ca totul sa fie bine.
    Noi o sa aducem si o formatie care ne va canta dupa eveniment, sunt convins ca o sa fie frumos pentru ca am vazut poze de la alte evenimente corporate si mi-au placut.

Am fost placut surprins sa vad ca in Braila exista un hotel de patru 4 stele care se respecta.
    Cine vine in Braila si vrea 4 stele sa mearga la ei, mie mi-a placut mai mult decat hotelurile din Galati.

• Victor M

Mai exista si alte hoteluri in Braila dar nu stiu daca mai este vreunul de 4 stele.
    Daca imi dai voie o sa postez o lista cu cateva hoteluri brailene:

Hotel LMS
    Hotel Tineretului
    Hotel Triumf
    Hotel Corona
    Hotel Orient Expres (cred ca face parte din acelasi grup cu Grand Hotel Orient)

Nu stiu cate stele au dar poate stiu alti cititori de-ai tai si vor scrie ei.

• Decebal

Nu ai niste poze cu hotelul ?
    Ar fi bine sa postezi niste fotografii cu interiorul si exteriorul hotelului.

Update. Am gasit poze cu hotelul Grand Orient Braila chiar pe pagina lor http://www.grandhotelorient.ro (sper ca am voie sa pun adresa web in comentariu).

Il adaug in gps, poate am drum prin Moldova si o sa trec si prin Braila.
    Sper sa vad vapoare trecand pe Dunare.
    Vreun cupon de reducere nu ai la hotel ?

• Marius

Am fost la o petrecere in restaurantul de la Grand Hotel Orient.
    M-am uitat o ora pe geam la peisajul minunat, nu am mai vazut niciodata Dunarea inghetata si nici sloiuri.
    Dobrogea era toata alba, peisajul parca era desprins din filmele SF.
    Mi-a placut servirea de la restaurant, aveau multi ospatari si al nostru se misca rapid.

• Flavius74doc

Am citit comentariile voastre, am vazut hotelul si pe booking, am vizitat si pagina lor si am ales sa merg la ei pentru doua zile.
    Mi-a placut foarte mult apartamentul, mai ales ca a fost platit de firma. Confirm faptul ca priveliste este superba.
    Masina noastra a stat doar in parcarea pazita a hotelului iar plimbarile au fost facute la pas.
    In putinul timp petrecut in Braila am reusit sa vad strada unde era casa celebrei Tanti Elvira, am vizitat muzeul, Gradina Publica, centrul vechi si faleza.
    Toate au fost deosebit de frumoase insa cel mai mult m-a impresionat plimbarea pe Dunare cu o barca de viteza.
    Organizatorii evenimentului au o astfel de ambarcatiune si ne-au plimbat pana la Smardan si Macin, zona in care am vazut si o rezervatie naturala superba.
    Cred ca o sa mai revin la Braila, ma voi caza la o camera normala la Grand hotel Orient si ma voi bucura de oras o saptamana intreaga.
    Dupa o astfel de mini-vacanta mi se incarca bateriile pentru intreg anul.

Nota 10 pentru Grand Hotel Orient dar si pentru orasul Braila!