Firme

Kaufland – Bauturi primite inapoi…

Rate this post
Reteaua de supermarketuri Kaufland a ales sa isi faca reclama intr-un mod neconventional. Din reclamele care ruleaza pe internet intelegem ca primesc inapoi bautura care nu s-a consumat la o petrecere.

Din clipurile puerile am reusit sa inteleg ca sticlele nedesfacute si nedeteriorate sunt primite inapoi intr-un termen de 14 zile de la data bonului fiscal.

Ideea pare buna dar este gresita.

Un client nu doreste sa cumpere sticle de bautura care au trecut prin multe maini, sacose, portbagaje, pivnite sau camari insalubre.
Nimeni nu ne asigura ca respectivele sticle nu au trecut prin mainile unor oameni bolnavi sau foarte murdari.
Nu trebuie sa uitam ca unele sticle pot fi deschise si “resigilate” de oameni rau intentionati.
Magazinul nu ne poate garanta ca bautura plimbata 14 zile la clienti nu contine diverse surprize neplacute.

 

Concluzii despre campania Kaufland “Bauturi primite inapoi”.

 

A fost gandita de tineri care nu au experienta, nu se pricep la marketing si nici nu inteleg lumea.
A fost aprobata de un mananger care ar trebui sa se reprofileze.
Din dorinta de a satisface o parte din clienti sunt pusi in pericol ceilalti clienti.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*