Arcurile spate OEM Subaru vs. Arcurile Penteker
Arcurile spate OEM Subaru vs. Arcurile Penteker
Problema tasarii arcurilor elicoidale este bine cunoscuta la autoturisme, fiind usor de remarcat la SUV-uri.
Cele mai multe dintre SUV-uri se lasa catre spate, arcurile puntii spate pierzand intre 2 si 5cm. Masinile au aspect neplacut si comportamentul pe viraje este deranjant, spatele avand tendinta de a se rasturna.
Asa cum am mai scris, firma Penteker ofera cele mai bune kit-uri pentru remedierea problemelor de tasare.
Arcurile si amortizoarele Penteker sunt special calculate pentru a inlocui cu succes suspensia originala si a oferi o tinuta de drum sportiva.
De multe ori m-am intrebat care sunt diferentele dintre variantele OEM si cele oferite de fabricantul german. Prin amabilitatea importatorului Pentker am obtinut un arc original Subaru si un arc heavy duty.
Ele sunt compatibile cu modelul Subaru Forester SH, model produs intre anii 2008-2013.
Lungime totala arc
Arc original Subaru – 448mm
Arc Penteker TrackRyder – 452mm
Diametru arc
Arc original Subaru – 105mm
Arc Penteker TrackRyder – 107mm
Numar spire arc
Arc original Subaru – 8
Arc Penteker TrackRyder – 10
Diametru spira arc
Arc original Subaru – 11mm
Arc Penteker TrackRyder – 12mm
Din dimensiunile arcului Penteker putem concluziona ca acesta este calculat pentru a sustine o sarcina mai mare si implicit va fi mai putin solicitat in timp.
Tasarea unui arc supradimensionat va fi mai mica decat a arcului OEM.
Este important de folosit amortizoarele special dimensionate pentru noul tip de arc. Folosirea unor amortizoare diferite va conduce la defectarea prematura a amortizorului de vibratii.