Firme

10 Carduri la Metro – Navaliti clienti, ca sunt gratis!

Rate this post

Metro a marit numarul de carduri pentru un client. De la 3 carduri Metro s-a ajuns la 10.

Dupa 100 de ani de critici din partea clientilor, Metro cel exclusivist s-a hotarat sa permita accesul plebeilor in magazinele sale.
Pana acum o firma avea maxim 3 carduri iar pentru obtinerea acestora era necesar actul constitutiv in original plus stampila plus buletinul administratorului.
Nici institutiile statului nu cereau aceste acte in original dar “nemtii” romani de la Metro da.

Dupa o intreaga lista de greseli de organizare si marketing, Metro vrea sa dreaga busuiocul marind numarul de legitimatii.
Probabil ca un directoras roman a venit cu mareata ideea sperand ca va creste vanzarile si ca va primi bonificatia mult dorita din partea conducerii.

Simpaticul directoras trebuia sa faca alte miscari pentru atragerea clientilor mai demult.
Una dintre ele ar fi fost ajustarea preturilor in asa fel incat sa nu fie mai mari decat la hypermarketurile normale (Cora, Carrefour, Auchan).
Este inadmisibil ca micii comercianti (mai ales din mediul rural) sa cumpere produse din cele trei magazine de mai sus si sa evite lanturile Cash&Carry.
Ar mai fi trebuit sa renunte la multe din produsele chinezesti pe care le vand, sunt de o calitate execrabila (articole sportive, jucarii, articole de camping, mobilier, etc.)
Programul trebuia pastrat pana la ora 24, nu pana la 22.

Tinand cont de dezavantajele pe care ei nu vor sa le vada, consider ca 10 carduri oferite firmelor sunt absolut inutile, nu reprezinta decat o cheltuiala suplimentara inutila.
Femeile de servici si portarii sigur nu vor veni la Metro, ei vor merge tot la magazinele ieftine din cartier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*